星期三, 3月 26, 2008

最 愛 是 誰

最 近 看 了 《 我 的 最 愛 》 , 電 影 不 同 的 愛 情 觀 , A 餐 B 餐 C 餐 總 有 一 款 可 套 用 在 你 我 她 身 上 , 因 為 這 就 是 我 們 的 生 活 。 又 或 是 , 我 們 希 望 可 以 這 樣 。 失 戀 / 搶 奪 別 人 男 友 / 被 男 友 傷 害 / 當 上 或 擁 有 後 備 情 人 , 該 曾 經 歷 過 吧 。

「 我 同 你 講 呀 , 我 食 硬 你 , 你 都 硬 食 我 。 」 , 氣 勢 磅 礡 氣 吞 天 下 , 試 問 普 天 下 有 多 少 個 女 孩 子 夠 膽 講 出 口 ? 雖 然 , 當 面 對 一 眾 觀 音 兵 , 女 孩 子 擰 轉 面 陰 陰 笑 , 心 想 的 正 是 這 句 話 。 但 被 前 度 男 友 傷 害 , 變 得 小 心 翼 翼 甚 至 「 餚 底 」 不 願 再 戀 愛 倒 算 正 常 , 反 而 之 後 對 現 任 男 友 邊 愛 邊 說 盡 最 難 聽 最 傷 害 的 話 , 實 在 英 勇 得 難 以 置 信 。

關 於 後 備 情 人 這 道 課 題 , 三 數 個 女 孩 子 柴 娃 娃 坐 在 餐 廳 滿 口 薯 條 都 異 口 同 聲 : 「 有 邊 個 唔 想 多 個 後 備 情 人 ? 」 希 望 擁 有 後 備 情 人 , 未 必 代 表 對 男 友 不 滿 , 更 可 能 是 得 到 他 的 百 般 寵 愛 。 就 是 因 為 太 知 道 幸 福 了 , 有 幾 多 福 份 可 以 承 受 一 世 ? 在 幸 福 中 滋 生 了 不 安 全 感 , 自 然 會 做 足 準 備 , 找 人 接 住 那 個 不 知 何 時 會 墮 落 的 自 己 。

至 於 那 句 ─ ─ 「 我 就 好 似 個 電 腦 『 我 的 最 愛 』 一 樣 , 我 的 最 愛 永 遠 都 有 好 多 , 鍾 意 就 keep , 唔 鍾 意 就 delete 」 。 嘩 ! 人 講 你 就 信 , 就 算 別 人 日 後 負 了 你 , 你 也 有 責 任 。 「 你 係 我 的 最 愛 」 如 此 嚴 重 的 說 話 , 怎 可 輕 言 說 出 來 ? 未 到 將 死 那 日 , 大 抵 都 不 會 知 道 最 愛 是 誰 。

(Elaine)
網頁: http://petitelaine.blogspot.com

沒有留言: