星期五, 4月 04, 2008

男女感情心得 - 男女角度的差異

今天是情人節,願天下有情人快 D 拉埋天窗,早日結婚生仔!
趁著今天是情人節,和大家分享一下我對男女感情的看法。

男對女及女對男的看法完全不同,而據我的客人統計所得,大部份的女性都說沒有被追求的機會,而很多男性都會在得手之後厭倦,過了一段時間就發覺很沉悶了。為甚麼會有這個現象呢?

有很多女客人對我說,她們都不會作主動,我就對她們說,如果不主動就沒有了。因為現時女多於男,根本男仔就不夠分,如果還抱有二十年前的想法,想著會有男孩子主動約會的話,除非自己本身很標青,否則一般情況下是不會的。再者,女性會抱有一種比較穩陣的心態,當有男孩子表態追求的話,她們都會很仔細地考慮,然後不斷將要求提高,想很多理由給自己不再進一步。這些就是扲持吧!女孩子總覺得主動不太好,大快發展又不太好,總會給一個時間表給自己。

男仔都是很怕麻煩的。以前可能都會用心追求,"追女套餐" 一定做足。送花,送禮物,送回家,每天打電話;但現時,我想如果有個男仔在街上大叫 "未拍拖既請在這裏排隊!" 我想不出十秒鐘排到成條街都係。

所以,現時女仔如果想有拖拍,就要放低要求,只要有男仔係自己鐘意,就馬上作出暗示明示,男仔多是被動,如果有女仔追,除非自己已有老婆或女友,否則多數都會答應的,因為 "睇下點,無乜所謂既" 想法,令到男仔都會沒有太大所謂的。但出來之後的發展如何,就要看女方的本事了。

我有很多女客人都很漂亮,人性格也極好,就是沒有拖拍,因為她們都很被動,都在期待有男仔來追的一日;但現時世界已變了,現實之中這種情況真是少之又少!

至於男仔方面,據黎睇我既客人同朋友既統計,十個有九個都有拖拍,剩番果個只係自己唔拍,所以基本上而家做男仔都好穩陣!

而男仔既現象,係如果有女仔主動追求既話,除非有家室或有女朋友,否則點都會秤高多少,除非果個女仔自己真係好唔鐘意,否則一般情況底下男仔都會欣然赴會,也會有男仔覺得自己好有吸引力,嘩,有女仔追喎,自己仲唔係好有吸引力?

男仔係呢個時候,就會不停的降低自己既擇偶要求,以一個似乎合理既解釋令自己鐘意D主動埋黎既女仔。即使後來係唔鐘意都好(好多男仔客人都同我講拍拖後就好唔鐘意),起碼都發展左先,所以亦因為咁樣而會有不愉快既事情發生。

男仔唔追女仔,係因為無勇氣;但當有女仔主動追求,佢自己就會降低要求。女仔唔追男仔,係因為覺得呢個世界唔係咁;當佢意識到呢個世界真係咁既時候,自己的條件已經低得無可再低了。

所以,身為女仔既你如果無拖拍,就要主動,令自己有番桃花運;身為男你既你,如果有女仔追求,你就要諗清楚,自己係咪真係鐘意,否則拍拖以後才發覺自己唔係咁適合而分開既話,對雙方都唔係幾好。

再祝大家情人節快樂!

http://hk.myblog.yahoo.com/master-dragon/article?mid=2449

沒有留言: